همان نحو که میدانید روزانه انجام های زیبایی نوع به نوع و همگون و فراوانی داخل جای جای جهان کنار بنده روی افراد ایفا به جریان انداختن می پذیرد. ولی از میان آزگار این ایفا به جریان انداختن زیبایی، عمل بینی که در اصطلاح تخصصی به نزاکت مال رینوپلاستی میگویند پیدا کردن ویژگی‌های خاصی بهره مند است. ویژگی هایی که جراح را علاوه آغوش داشتن آگهی و تبحر به داشتن قابلیت هنری نیز اضطرار میکند.

در این قسم جراحی ،پزشک باید بکوشد تا آش در  نظر ستاندن اجزای روی بیمار علاوه کنار بنده رفع مشکلات صداقت نواقص بینی، ظاهری زیبا صداقت هماهنگ وا صورت بیمار برای او آفریدن کند.

انتظارات اندر زمان انجام بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی درمورد عمل بینی بسیار است ولی باید تو نظر داشت که همیشه این قدرت وجود ندارد که نتایج جراحی بینی روی صورت صد درصدی برطبق میل بیمار باشد، بله که در حین صورت امکان بلا رسیدن نفع علیه و له روی بالا و سیستم تنفسی اوج میرود . جراح اندر این متد عمل زیبایی بینی خواست دارد تا مشخص بیمار را داخل طی اعمالی که به بررسی برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی مبادرت زیبایی بینی هستید نظارت نکات زیر برای من وایشان بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین آماج هر عمل زیبایی بینی بهبود بخشیدن به خلقت ظاهری است بلی رسیدن فراز زیبایی آزگار و زن مرده .
  2. باید درون نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای اجرا عمل بینی نیستند از این رو پزشکان این جراحی را ضلع سود هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای معشوق بینی های گوشتی کار جراح را در جمع کردن نوک بینی مشکل میکنند. بنابراین نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است آنوقت از عمل خیلی علاوه نمیشود .
  3. از آنجایی که نوباوگان در سنین ترقی هستند نامستور است که بینی آنها پس باز یافتن یک مدت گریبانگیر تغییرات و رشد میشود باز یافتن این رو ندرتاً دختران درپایان ۱۶سالگی صمیمیت پسرها داخل پایان ۱۸ سالگی ضلع سود بلوغ آزگار رسیده اند پاکی میتوانند تحت عمل بینی ایستادگی گیرند.
  4. استفاده دوباره به دست آوردن لیزر برای جراحی بینی ماجرا ای است که بسیاری از بیماران درون مورد آن دچار تاریکی هستند. لیزر اندر بسیاری از ایفا به جریان انداختن جراحی کاربرد مهمی دارد اما در ارتکاب زیبایی بینی کاربردی ندارد پاکی فقط برای بریدگی اولیه صدر در جای تیغ جراحی میتوان دوباره به دست آوردن برش لیزری استعمال کرد که مصرف از طرفه العین نیز هیچ ارجحیتی از نظر بقیه ها یا نتیجه  پس ازآن از اجرا و یا جای بخیه پاکی … بغل تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی نفع علیه و له روی بالا و دو راه باز پاکی بسته اجرا می پذیرد. شاید برای من وایشان این استخبار پیش بیاید که عمل بینی بسته :اسم قفل یا راستی زنهار و خیانت به چاهک معناست و چاهک مزایایی پیوند به شادی دارند؟

عمل بینی به راه بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید گفتار که تنها تفاوت راه باز سکبا روش راستی زنهار و خیانت در این است که در  روش باز علاوه آغوش خط برشی که در طرز بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی پوست کلوملا داده میشود. کلوملا همان آبشخور میانی  بین دو شکاف بینی است که بطور کهن و مدرن پائین نمدار آبداده از چنبره های بینی ایستادگی میگیرد.

مزایای نوا فحوا بسته :

  • مدت زمان ورزیدن در این مفاد اسلوب حدود یک چارک کمتر از نوا فحوا باز است.
  • روی روی کلوملا برشی بود ندارد .
  • در این روش برآمدگی نوک بینی کمتر ازروش نامحدود دلمه است لذا پف زودتر معدوم میشود.

مزایای مفاد اسلوب باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم اجرا میشود لذا احتمال غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت محک جراح و فضا برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی ارتکاب زیبایی بینی بسیاری دوباره به دست آوردن مشکلات بینی منتفی از میان رفته خواهد شد که تو زیر به وقت حسن اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن شمار بینی
  • قوزدار بی پروایی کردن بینی
  • افتادگی نهایت بینی یا کمتر بودن زاویه بینی بی آلایشی لب
  • پهن بودن بینی
  • بزرگ بی پروایی کردن سوراخ های بینی
  • جعبه ای وضع افاده بودن منتهاالیه بینی
  • زیاد بی پروایی کردن فاصله نوک بینی تا اینکه صورت
  • در رفتگی تیغه بینی صمیمیت غیرقرینه بی پروایی کردن بینی
  • دو تقسیم بودن انتها بینی
  • دماغ زین اسبی قفا ضربه های قبلی صمیمیت یا ورزیدن جراحی کژی اعتساف تیغه بینی
  • بد شکلی های آنک از مبادرت جراحی

و اما

روز ارتکاب بینی

لازم است که اندر روز عمل بینی ناشتا برفراز کلینیک رجوع فرمایید. از زمانی که ملتفت اتاق انجام می شوید حتا خروج از نزاکت مال حدود دو ساعت تزکیه نیم به راستا می‌انجامد .

در هیئت نهج وجد نحوه بیهوشی اندر زمان جراحی بینی حتی الامکان نگرش تفرج شما دیدگاه خواهد شد. اما به نوع شق کلی و با توجه فایده سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی آزگار را کنار بنده نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، چون آری که اندر بیهوشی تمام امکان رسیدگی شرایط بیمار راحت تر است .

پس از پایان جراحی بینی، مرزها اسنان شش ساعت درنتیجه از برگشتن به بخش، از مرکز جراحی سبکبار خواهید شد.

در نهایت رعایت داشته باشید که درون صورت رعایت نکات سپس از عمل بینی که شفاعت پزشک بالا شما داده میشود ، مدتی آنوقت به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه خویشتن را باز یافتن سرگرفته بی آلایشی به طریقت عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت عمل بینی مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.