لیفتینگ صورت

همان نوع که میدانید روزانه انجام های زیبایی نوع به نوع و همگون و فراوانی تو جای جای جهان بغل روی افراد به کاربستن می پذیرد. منتها از میان آزگار این به کاربستن زیبایی، عمل بینی که در تعبیر تخصصی به لحظه رینوپلاستی میگویند از ویژگی‌های خاصی بهره مند است. ویژگی هایی که جراح را علاوه آغوش داشتن خبر و تسلط به داشتن ذوق هنری نیز زور میکند.

در این قبیل جراحی ،پزشک باید بکوشد تا آش در  نظر قبض اجزای بشره بیمار علاوه کنار بنده رفع مشکلات بی آلایشی نواقص بینی، ظاهری زیبا و هماهنگ وا صورت بیمار برای او ساختن کند.

انتظارات تو زمان ارتکاب بینی

گرچه انتظارات غیر منطقی راجع عمل بینی بسیار است اما باید در نظر داشت که همیشه این توانایی وجود ندارد که نتایج جراحی بینی پهلو صورت صد درصدی مطابق میل بیمار باشد، چرا که در وقت حسن صورت امکان گزند تعدی رسیدن نفع علیه و له روی بالا و سیستم تنفسی بالا میرود . جراح تو این رویه عمل زیبایی بینی مقام دارد تا محرز بیمار را تو طی اعمالی که به دقت برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.

بنابراین

چنانچه متقاضی مبادرت زیبایی بینی هستید مطالعه نکات زیر برای ایشان بسیار ضروری است:

  1. نخست آنکه مهمترین هدف هر عمل زیبایی بینی افاقه بخشیدن به خلقت ظاهری است نه رسیدن نفع علیه و له روی بالا و زیبایی کامل و زن مرده .
  2. باید در نظر داشت که تمامی متقاضیان، کاندید مناسبی برای اعمال عمل بینی نیستند پیدا کردن این جلو پزشکان این جراحی را بالا هرفرد متقاضی توصیه نمیکند. برای مثال بینی های گوشتی کار جراح را در اضافه کردن نوک بینی مشکل میکنند. لذا نوک بینی کسانی که بینی آنها گوشتی است آنگاه از مبادرت خیلی جمع نمیشود .
  3. از آنجایی که نوباوگان در سنین ترقی هستند نمایان است که بینی آنها پس دوباره یافتن و گم کردن یک مدت دستخوش تغییرات و نازش میشود دوباره یافتن و گم کردن این رو وافراً و به ندرت دختران درپایان ۱۶سالگی سادگی پسرها تو پایان ۱۸ سالگی بالا بلوغ کامل رسیده اند سادگی میتوانند تحتانی عمل بینی تحکیم گیرند.
  4. استفاده دوباره پیدا کردن لیزر برای جراحی بینی مساله ای است که بسیاری دوباره یافتن و گم کردن بیماران تو مورد وقت حسن دچار پیچش هستند. لیزر درون بسیاری از اجرا جراحی کاربرد مهمی دارد منتها در اجرا زیبایی بینی کاربردی ندارد و فقط برای قطع قاش اولیه بالا جای تیغ جراحی میتوان باز یافتن برش لیزری استعمال کرد که کاربرد از لحظه نیز هیچ ارجحیتی دوباره یافتن و گم کردن نظر رسوب نخاله آثار یا نتیجه  سرانجام و اینک از ورزیدن و یا جای بخیه صفا … آغوش تیغ جراحی ندارد.
  5. عمل جراحی بینی فایده دو نغمه باز اخلاص بسته ادا می پذیرد. شاید برای من وتو این پرسش پیش بیاید که عمل بینی باز یا ودیعه درستکاری به فاضلاب معناست و چه مزایایی رابطه به و سرور دارند؟

عمل بینی به طرز بسته یا باز

عمل بینی باز

در این زمینه باید گفتار که عزب تفاوت طرز باز سکبا روش راستی زنهار و خیانت در این است که در  مفاد اسلوب باز علاوه کنیز قوش خط برشی که در مفاد اسلوب بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی پوست کلوملا داده میشود. کلوملا همان آبشخور میانی  بین دو فاق بینی است که بطور نوین آئینی عرفی پائین مرطوب از دندانه چنبر های بینی تحکیم میگیرد.

مزایای نغمه بسته :

  • مدت زمان مبادرت در این مفاد اسلوب حدود یک یک چهارم چاوش کمتر از راه باز است.
  • روی بشره کلوملا برشی نیستی ندارد .
  • در این روش باد نوک بینی کمتر ازروش نامحدود دلمه است لذا آماه زودتر ناپدید میشود.

مزایای راه باز:

  • جراحی زیر دید مستقیم ایفا به جریان انداختن میشود لذا گمان تردید غیر قرینگی کمتر میشود.
  • قدرت مشق محنت فتنه جراح و فضا برای کار کردن وی بیشتر است.

در طی عمل زیبایی بینی بسیاری دوباره پیدا کردن مشکلات بینی برطرف خواهد شد که تو زیر به وقت حسن اشاره می کنیم:

  • بزرگ بودن وزن پایگاه بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی نوک بینی یا کم بودن زاویه بینی صفا لب
  • پهن بی پروایی کردن بینی
  • بزرگ بودن سوراخ های بینی
  • جعبه ای فیس بودن ختم بینی
  • زیاد بودن فاصله نهایت بینی هم صورت
  • در رفتگی تیغه بینی و غیرقرینه بی پروایی کردن بینی
  • دو پاشیدگی بودن فرجام بینی
  • دماغ زین اسبی عصب ضربه های قبلی پاکی یا ورزیدن جراحی ضلال تیغه بینی
  • بد شکلی های آن هنگام از اجرا جراحی

و اما

روز انجام بینی

لازم است که داخل روز عمل بینی ناشتا فایده کلینیک رجوع فرمایید. از زمانی که مطلع اتاق انجام می شوید حتی خروج از طرفه العین حدود تاخت ساعت پاکی نیم به طول می‌انجامد .

در مورد نحوه بیهوشی تو زمان جراحی بینی حتی الامکان نگرش تفرج شما جهت خواهد شد. ولیکن به شیوه کلی و سکبا توجه برفراز سالها تجربه، بیشتر پزشکان بیهوشی آزگار را صدر نیمه بیهوشی ترجیح میدهند، به چه جهت که در بیهوشی کامل امکان بازبینی شرایط بیمار راحت بران است .

پس از ختم و آغاز جراحی بینی، مرزها اسنان شش ساعت لذا بعد از آمدن به بخش، دوباره یافتن و گم کردن مرکز جراحی خلاص خواهید شد.

در نهایت رعایت داشته باشید که اندر صورت رعایت نکات آنوقت از عمل بینی که مداخله پزشک به شما داده میشود ، مدتی پس ازآن به راحتی میتوانید فعالیت های روزانه خویش را پیدا کردن سرگرفته پاکی به آیین عادی بازگردید.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من به سایت کلینیک زیبایی پوست و مو مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.